Click
here

Medarbejdere

Sammen får vi skolen til at fungere.

Forstander

Lars Bo Olesen

Lars er forstander for Højskolen Acts Academy siden august 2020. Han er også ledende præst i Åbenkirke i Herning. Lars er en inspirerende formidler og en dygtig visionær leder. Han sad i en årrække som formand for Frikirkenet, og spillede en afgørende rolle i tilblivelsen af ”Himmelske Dage på Heden” i Herning i 2019. I den forbindelse var han også initiativtager til “Det Himmelske Show" i Jyske Bank Boxen. Han ser både de store og små linier, men holder mest af de store penselsstrøg og friheden til at kunne tænke nyt og pionere.

🇩🇪
Huskoordinator

Stefanie Marcotto

Stefanie er ansvarlig for udlejning, værelsesfordelinger, rengøring og elevernes praktiske opgaver. Hun sørger også for udsmykning og for, at huset ser pænt og ryddeligt ud, så både elever og gæster kan føle sig hjemme og godt tilpas. Stefanie kom til skolen for næsten 20 år siden.

Forretningsfører

Simon Mark Friis

Simon er vores forretningsfører. Han er ansvarlig for regnskab og skoleadministration. "

🇬🇧🇫🇴
Marketingansvarlig og Kontor Admin

Hanna Engholm

Hanna Engholm varetager vores markedsføring og PR, og samtidig fungerer hun som kontoradministrator. Hun er gift med Esben, som underviser på skolen, og sammen har de tre børn.

Mobil
Køkkenleder

Rasmus Mortensen

Rasmus er vores køkkenleder og uddannet kok. Han er ansvarlig for køkkenet og det New Yorker inspirerede serveringsområde. Rasmus har evner og en stor passion for at skabe kulinariske oplevelser i hverdagen. Derudover er han hyggelige og god til at få nye spændende ideer!

Pedel

Jan Larsen

Jan er pedel og har ansvar for parken og bygningen og de mange opgaver, den giver. Det har han haft i mere end 10 år, og har derfor en løsning til de fleste udfordringer.

Pedelmedhjælper

Michael Honnens

Michael er pedelmedhjælper og hjælper Jan med stort set hvad som helst, ude som inde. Han er altid god for et smil og en frisk bemærkning. Michael er ansat i fleksjob.

Mobil
Køkkenassistent

Gitte Jakobsen

Gitte er vores trofaste køkkenassistent; i over 20 år har hun arbejdet i køkkenet. Mange vil særligt kende hende for hendes fantastiske bagværk og gode humør. Hun er uddannet køkkenassistent og ansat i fleksjob.

🇱🇻
Volunteer

Diana Stepanova

Volunteer at Acts academy, with main responsibilities of leading the LINK team, as well as trainee as an accounting assistant.